Yolumsun

Publié le par claudius

Aşkım için yazdığım bir şiir :


Hayatıma yitirilip güzel hiçbir şeyi görmedim

Sonra parlak bir ışık yanıp bir yolu gördüm

Rüyalarımda görmüştüm ama sanmak istemedim

Çünkü dünyanın en güzel ve en kusursuz yoludur.

 

Bu yolu izledim ve bütün hayatımda izleyeceğim

Yolun üstünde dolaşarak güzel şeyleri gördüm

Gökyüzünde gözlerine benzeyen parlak yıldızları

Ormanlarda saçlarına benzeyen serin çayları.

 

Çayırlarda tatlı derine benzeyen yeşil ot halılarını

Çalılarda dudaklarına benzeyen kırmızı yaz meyvelerini

Ağaçlarda sesine benzeyen kuşların ezgisini duydum

Havada nefesine benzeyen rüzgarın sıcak üflemesini.

 

Nihayet uzun zamandan beri aradığım bu yolu buldum

Kalbine ve aşkına doğru götüren bu yolu bekliyordum

Senimle bütün hayatımda bu yolu izlemek istiyorum

İpek’im, sonsuza kadar mutluluğa doğru yolumsun.

Publié dans poèmes

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article